Resident Evil 6 Trainer



Resident Evil 6 Hilesi, Sinema dünyasında en çok beğenilen ve gişe rekorları kıran filmler arasında yer alan filmin oyunuda oldukça oyun severler tarafından beğenildi.Şahsen ben Ölümcül Deney'in 1-2-3-4 son serisine kadar keyifle izledim ve aksiyonu bol etkileyici bir filmdir.Oyununa gelirsek oyunu oynamaya hiç fırsatım olmadı ama videolarına göz attım oyunuda filmi kadar gerçekçi ve çok güzel herkesin oynamasını tavsiye ediyorum.

KULLANIM

Önce tranieri açin sonra oyunu açin oyundayken asagida verdigim tuslara basip hileleri açabilirsiniz.

TUŞLAR

NUMPAD 1 Sinirsiz Can
NUMPAD 2 Sinirsiz Enerji
NUMPAD 3 Sinirsiz Mermi-Item
NUMPAD 4 Sinirsiz Skil Point
NUMPAD 5 No Recoil
NUMPAD 6 No Overhead
NUMPAD 7 Bütün Skilleri Açma
NUMPAD 8 Sinirsiz Süre
NUMPAD 9 Sinirsiz Skor
NUMPAD 0 Tek Mermide Öldürüs
PAGEUP Super hiz
PAGEDOWN Bullet Time
F1/F2/F3/F4 2/4/8/16x Skil Point
NUMPAD . Bulundugun Noktayi Kaydet
NUMPAD + Kaydettigin yere isinlanirsin
NUMPAD - Isinlandigin yerden geri gelirsin



İlgili Aramalar: Resident Evil 6 Trainer, Resident Evil 6 Şifreleri
Google Plus'Paylaş
Haberler, Hileler - Videolar Trainer'ler bulunduran Web Sitesi
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 Yorum:

Yorum Gönder