Crysis Trainer Hack Kod Kullanmadan Hile - Trainer Hack Crysis 2


 Crysis Trainer Hack Kod Kullanmadan Hile - Trainer Hack Crysis 2


Arkadaşlar İnternette Sörf Yaparken Buna Rastladım Siteye Baktım Ama Kod Vardı Bu Hile Kod Gerektirmez Arkadaşlar Kendim İndirdim Ve Baktım Link Kırık Değildir. Fakat İndirdiğim Sitenin Adı Yazdığı İçin Yeniden WinRaR İle Sıkıştırdım Umarım Bi Teşekkür Etmeyi Unutmazsınız

Şimdi Gelelim Hilenin Özelliklerine

Oyundan kodları yazmaktansa trainer kullanmak daha kolay ve avantajlıdır Traineri kullanabilmek için ilk olarak oyuna girmeli daha sonra Alt+Tab veya Alt+Esc tuşlarını kullanarak windowsa geri dönmeli ve traineri çalıştırmalısınız. Yani traineri çalıştırdığınızda oyununda açık olması gerekmektedir. Bundan sonrada size oyunun tadını çıkarmak kalıyor.

Ana Menüde traineri çalıştırıp tekrar oyuna girdikten sonra oyunun ana menüsünde insert tuşuna basın. Bu sayede trainer aktif duruma geçecektir.


Numpad 1: Sınırsız Can
Numpad 2: Sınırsız Bomba
Numpad 3: Sınırsız El Bombası
Numpad 4: Sınırsız Enerji
Numpad 5: Sınırsız Nanocatalist
Numpad 6: Şarjör Değiştirmez
Numpad 7: Bir Vuruşta Öldürür
Numpad 8: Max Silah Hassasiyeti
Numpad 9: Süper Zoom’u Açar
Numpad 0: Süper Zoom’u Kapar
Numpad /: Save Position
Numpad *: Load Position
Numpad + : Süper Hızı Açar
Numpad +: Süper Hızı Kapar
F9 : Süper Atlamayı Açar
F10 : Süper Atlamayı Kapar
F11 : Sarhoş Modu Açık
F12 : Sarhoş Modu Kapalı
DELETE : Hepsinin silinmesini sağlar


LİNK

http://hotfile.com/dl/148869873/8b0f...ans_..rar.html

RAR ŞİFRESİ www.fulloyun.com

BİR TEŞEKKÜRÜ UNUTMAZSINIZ HERHALDE .. :=)

arkadaşlar hile hakkında sorun yaşarsanız derdinizi yorumlara dökün yardımcı olmaya çalışırım
Google Plus'Paylaş
Haberler, Hileler - Videolar Trainer'ler bulunduran Web Sitesi
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 Yorum:

Yorum Gönder