Need For Speed: Porsche Unleashed


EVOLUTION BÖLÜMÜ
İlk aldığınız 356′larınızı hemen satmayın. İleride onlar çok para edecek. Para kazanmak için de Birkaç yarış yapın ve Used Cars bölümüne girin. Buradan bütçenize uygun bir araba alın. Bu arabayı tamir edin ve satın. Dikkat ederseniz sattığınız araba daima aldığınız arabalardan pahalı olacaktır. Bilmiyorum bu belki de bir bug olabilir. Oyunun zevkini kaçırıyor.
Oyundaki eski model arabaları çok pahalıya alıp, çok az bir paraya tamir edip, çok yüksek bir fiyata satabilirsiniz. Örneğin bir 356 Cabriolet veya SpeedSter alıp tamir edin.Yaklaşık 5000 – 15000 gibi bir tamir masrafı vardır. Ama sattığınızda çok fazla kar ediyorsunuz.
Evolution modu oynarken alıp da Modern Era’ya gelmeden eski arabaları satmayın.Modern eraya girdiğiniz anda eski arabalarınız bir anda külüstürlükten klasikliğe terfi ediyor ve güvenle satabilirsiniz.
Satmamanız gereken arabalar:
1) **Özellikle 1978 model MobyDick**
2) 911 Carrera RS 2.7
3) 356 Cabriolet ve 356 Speedster
4) 2000 911 Turbo Coupe
5) 1995 911 Turbo Coupe
6) GT1 Race Version
7) 1986 (tam hatırlamıyorum iki aşağı bir yukarı olabilir): Carrera 4s Coupe Alp pistinde karda (rain lastikleriyle) mükemmele yakın yol alıyor.
8) Tüm bonus arabaları
Garajınızda Tutmamanız Gereken Arabalar:
1) Coupe 356′ların tümü
2) İlk Çıkan Bonus Arabası
3) 1970′li bir 911 Turbo var(ilk 911 turbo) İşte onun yarışlarını bitirdikten sonra mutlaka satın. Kesinlikle tavsiye etmiyorum bu arabayı. Çok kötü bir yol tutuşu var. Çimenlere girince araba resmen sapıtıyor.
İpuçları – Öneriler:
1) Eğer Alpler dışında oynuyor iseniz sakın Yağmur lastiği takmayın.
2) Piste göre araba seçin. Gidipte Alplerde GT1 veya MobyDick’le oynayayım demeyin.
3) Yarışlara modifiye yapmadan sakın girmeyin.
4) Expert zorluk seviyelerini görünce korkmayın. Aslında neden bilmem, Easy daha zor olmuş bazı pistlerde.
5) Factory Driver’ın bazı bölümlerinde Finish’e erken geldiğiniz halde bitiremiyorsanız bir de arabaya hiç hasar aldırmadan bitirmeye çalışın.
6) Garajınızda toplam 80 tane araba bulunabiliyor. Ona göre araba alın.
7) Corsica pistinde karanlık yere asla girmeyin. Yan yolları deneyin.
8) Autobahn pistinde en iyi zamanı yapmak istiyorsanız şöyle yapın; ilk iki yol ayrımının ikisinde de soldan girin. Diğerlerinde hep sağdan girin. Böylece en iyi zamanı yapmış olursunuz.
9) İyi bir ses sisteminiz varsa bas sesini biraz yükseltin (4.1 veya 5.1 gibi). 2000 911 Turbo’yu modifiye edin. Vitesi otomatikten manuel’e çevirin. Herhangi bir pist açıp arabayı 6. viteste düz yolda kaldırmayı deneyin(sesi açın bu arada). Bu mükemmel sesi başka sadece gerçeğinde duyarsınız ancak.
Google Plus'Paylaş
Haberler, Hileler - Videolar Trainer'ler bulunduran Web Sitesi
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 Yorum:

Yorum Gönder