NFS | Need for Speed™ Most Wanted Full Apk + Data

NFS | Need for Speed™ Most Wanted Full Apk + Data

Need For Speed APK oyunu sizlerle. Tüm zamanların en çok oynanan mobil araba yarışı oyunları sıralamasında ilk sıraları hiç bırakmayan Need for speed serisinin en çok oynanan versiyonlarından birisidir Most Wanted. Modern grafik teknolojisinin ilk kullanıldığı oyunlardan biri olan NFS Most Wanted, harika grafikleri ile göze batıyor. Oyunda bir çok bölüm ve araba seçeneği uzun süreli oyun tecrübesi sunuyor. Lisanslanmış araba seçenekleri ile en modern ve yeni araçları oyunda kullanabiliyorsunuz. Bir çok araba alternatifi yanında modifikasyon ile arabaları geliştirerek, kendi zevklerinize uygun arabalar oluşturabilirsiniz.
Onlarca harita ve oyun seçenekleri ile oyuncularını sıkmayan bir serüven sunuyor.

EA Sports firması tarafından geliştirilen oyun Playstore üzerinde 6.08$ ücretle satılıyor.



Need for Speed Most Wanted Android Oyuncu Yorumları

Berk Arel – 14 Haziran 2013

MUHTEŞEM Ben oyunu 4-5 kere silip tekrar yükledim telefonuma hiçbirinde de sorun yaratmadı yine aynı şekilde mantıklı olduğu gibi oyun tekrar download soruyo yok sildim download soruyo yüklememişmiydik diyen arkadaşları anlamıyorum sildiğinde ya da artık oynamak istemediğinde nasıl komple sileceksiniz acaba hafızandan nasıl çıkartıcan o datayı çok merak ediyorum hani ben bu download sorununu bile anlayamıyorum ama gidip Android dosyasının içinden datayı silerim dersen o başka galaxy s4 için sorun yazan arkadaşlar da ayrı bi komik bu kadar yüklü bir oyunu ( ekranlarınızda ne yazıyor bilmiyorum ama o büyük ihtimal upload değil downloaddur ) yok 1.5 saatte indirdim yok şu yok bu ya arkadaşım zaten bi cafeden
Burak Esen – 22 Ağustos 2013
Bakın arkadaşlar Ben şahsen size asphalt 7 heat ı önermiorum iğren bi oyun indirmein onu ama bu most wanted şimdiye kadar gördüğüm en iyi oyun kesinlikle parasına değer bazı arkadaşlar açılmıo dmiş ama çok güzel bi oyun eğer açılmassa oyun hafızayı boşaltın buna deger yani ancak ole yüklenir ve açılır bissürü bölüm var paran varsa hemen indir ama güncellenmeside lazım yaniii…….
Özgür Özcan – 8 Mayıs 2013
Fazlasıyla iyi Telefonunuzada bağlı arkadaşlar. Yaklaşık 200 mb ram falan gerekiyo. Eğer telefonunuz 512 mb ram ise kasabilir, 512 altıysa hiç almayın derim. 512 üstünde rahat oynanıyor. Grafikleri, oynanışı, sesleri, kaza efektleri, müzikleri, zorluğu.. Herşeyiyle mükemmel. Telefonunuz iyiyse bu oyunu oynadıktan sonra diğerlerine oyun demezsiniz. Ama bir süre sonra sıkması olayı var. Güncelleme gerekli. CSR Racing tarzı bisey olsa fena olmaz. Teşekkürler EA icon smile NFS | Need for Speed™ Most Wanted Full Apk + Data
Güncellendi
12M
Yükleme sayısı
500.000 – 1.000.000
Mevcut Sürüm
1.0.47
Gereken Android sürümü
2.3 ve üzeri
İçerik Derecelendirme
Need for Speed Most Wanted Android Kurulumu

1. İndirdiğiniz APK yı telefonunuza ya da tabletinize kurun.

2. ‘com.ea.games.nfs13_na’  dosyasını ‘sdcard/android/data’ içine atın.
3. Oyuna girin. Keyifli oyunlar
Google Plus'Paylaş
Haberler, Hileler - Videolar Trainer'ler bulunduran Web Sitesi
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları