Medieval II Total War Bütün hileleri
Tilde (~) tuşuna basarak konsolu açın ve aşağıdaki kodları girin. Unutmayın! Gireceğiniz bütün kodlar büyük/küçük harf duyarlıdır.
add_money 40000 : 40,000 florin verir
gamestop yada bestbuy : Ana oyunda 10% daha ucuz üniteler
oliphaunt: Ana oyunda normalinden 40% daha büyük filler
jericho: Savaş haritasında ki kuşatmada kale duvarını çökertir
add_population [city name] [number]:Şehrinize nüfus ekler
toggle_fow: Sisi kaldırır
give_trait [character] [trait] [number]: Seçtiğiniz karaktere özellik eklersiniz
process_cq [city name]: Şehirdeki yapımı süren tüm üniteleri bitirir
process_rq [city name]: Şehirdeki yapımı süren tüm askerleri bitirir
auto_win [attacker|defender]: Savaşları otomatik oynarken açılan ekranda bu kodlar yazılarak kazananı ve kaybedeni belirler (Savaşı siz açtıysanız [attacker], karşı taraf açtıysa [defender] yazın)
create_unit [settlement or character] [unit ID][amount] [exp or armor or weapon]: Ünite yaratma
list_traits: Bütün traitleri gösterir
move_character [name] [x,y]: İstediğiniz karakteri belirttiğiniz koordinatlara gönderir
give_trait_points [character] [trait] [number]: İstediğiniz karaktere trait puanını yükseltebilirsiniz.
force_diplomacy [accept|decline|off]: Diplomasi ekranında sunduğunuz teklifin kabulünü veya reddini sağlar
invulnerable_general [character]: Yenilmez Komutan yapar
date [year]: Yılı değiştirir
kill_character [character]: İstediğiniz karakteri öldürür
season [summer|winter]: Mevsimi değiştirir
capture_settlement [city name]: Yazdığınız şehir sizin olur
toggle_coastlines: Sizin sınırınızdaki sisi kaldırır
toggle_tow: Toggle tabbed output window display ?
toggle_restrictcam: Kamera sınırlaması
toggle_underlay: Sisi açar
toggle_overlay: Sisle kaplar
toggle_perfect_spy: Spy’ lara özellik katar
building_debug: Yapılardaki sisi kaldırır
perf_times: Toggle display of simple performance times of game update vs.
message_collation_set: Mesaj karşılaştırma (bütün ülkerlerle)
show_all_messages: Bütün ülkelerdeki bütün mesajlaşmayı gösterir
toggle_flowing_water: Denizlerdeki sisi kaldırır
nw_stats: Toggle display of network stats ?
toggle_pr: Toggle pr mode ?
give_ancillary: Ancillary Özelliklerini verir
character_reset: Karakterin özelliklerini sıfırlar
show_cursorstat: Gösterge pozisyonunu ve bölge bilgisi gösterir
toggle_terrain: bütün parametreleri sıfırlar
list_ancillaries: Ancillaries puanlarını arttırır.
list_characters: Ülkelerde yer alan karakterlerin listesini verir
show_landings: Show landing positions available to the AI from a given region;
filter_coastlines: Haritada Sahil şeridine filtre uygular
set_building_health [value]: Şehirlerdeki sağılık durumunu ayarlar
ai_turn_speed [value]: AI’ nin bir turdaki maksimum hızda tamamlamasını sağlar
amdb_min [value]: Minimum zoomu ayarlar
amdb_max [value]: Maksimum zoomu ayarlar
amdb_offset [value]: Haritada kamerayı ayarlar
zoom [value]: Zoomu ayarlar
number_of_turns: Turn’ ü ayarlar
set_ranking_interval [value]: ?
regenerate_radar: Radarı yeniden ayarlar
adjust_sea_bed [value]: Denizdeki dalgayı ayarlar
reload_shaders: Bütün Zirvelere gölge yükler
reload_textures: Bütün yapıyı tekrar yükler
toggle_game_update [mt|toggle|reload|int]: Ateş
reset_display: Force display reset cycle ?
diplomatic_stance [value]: İki ülke arasındaki diplomasiyi ayarlamak
test_ancillary_localisation: Bütün karakterlerdeki ancillaryi gösterir
burn_piggies_burn: Bütün domuzları yakmak
show_terrain_lines: Savunma alanı gösterir
clear_messages: Bütün mesajları temizler
list_units: Ordundaki üniteleri gösterir
kill_faction [value]: Oyundan ülke kaldırma
diplomacy_mission: Diplomasi görevi yaratır
event [value]: Kültürel konum yaratır
control [value]: İstediğiniz ülkenin kontrolünü ele geçirirsiniz
create_building [value]: Ünite yaratma
disable_ai: AI devre dışı bırakma (kim kullanacaksa bu hileyi)
halt_ai [value]: Turn boyunca AI’ yi durdurmaya yarar
run_ai: Durdurulan AI tekrar çalıştırılır.
0 Yorum:
Yorum Gönder