Midnight Club 2 Konsol Kodları

Midnight Club 2 oyunu Rockstar  tarafından tasarlanmış, Rockstar Games tarafından piyasaya çıkarılan Midnight Club serisinin ikinci oyunudur. Oldukça güzel grafiklere ve oyun içi hikayelere sahip olan oyun çıktığı dönemde beni kendisine hayran bırakmıştı. Bugün bir anda aklıma geldi ve oyunu hala oynamaya devam eden, ara sıra girip bir-iki yarış yapanlar için Midnight Club 2 Hilelerini paylaşmaya karar verdim. Hileleri beğenmeniz dileğiyle…

Midnight Club 2 Hile Kullanımı

  • Oyuna giriş yapın, ana menüden “Options” a tıklayın.
  • “Cheat Codes” bölümüne girin ve aşağıda yer alan kodları bu alana girin.
  • Bu aşamalardan sonra hileleri sorunsuz kullanabiliyor olmanız lazım. Yine de bir sorunla karşılaşırsanız yorum gönderebilirsiniz. Keyifli oyunlar.
Hile KoduAçıklaması
grisworldTüm şehirlerin kilidini açar.
theparrotTüm oyun modlarını açar.
upupdowndownTüm şehirleri, araçları ve modları açar.
octaneNitronuzu doldurur.
yerbamateSınırsız nitronuz olur. Nitro asla tükenmez.
leatherandlaceCanınız asla azalmaz.
starliteHalüsinasyonlar görmeye başlarsınız.
howhardcanitbe## bulunan yere 0-9 arasında bir sayı girerek oyunun zorluk seviyesini belirleyebilirsiniz.
howfastcanitbe## bulunan yere 0-9 arasında bir sayı girerek oyunun hızını belirleyebilirsiniz.
Midnight Club 2 Hileleri
Google Plus'Paylaş
Haberler, Hileler - Videolar Trainer'ler bulunduran Web Sitesi
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 Yorum:

Yorum Gönder