Castlevania: Lords of Shadow 2

Castlevania serisine yepyeni bir düzen getiren Lords of Shadow ikinci oyunu ile karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. Lords of Shadow’da gelişmiş olan olayların ardından Dracula yüzyıllar süren derin bir uykuya dalmıştır. Modern çağlarda tekrardan güçsüz bir biçimde uyanır. Dracula’nın şeytana yani Satan’a yaptıklarından sonra, şeytan intikam almak için geri dönmeye hazırlanır. Bu geri dönüş bir tek Dracula yani Gabriel için değildir. Aynı zamanda şeytan, Zobek’i de öldürmek için de yola çıkar.

Bundan korkan Zobek de gidip Dracula’yı durumdan haberdar eder ve ondan yardım ister. Bu yardımı karşılığında, ona onun ölümsüzlüğünü yok edeceğini söyler. Bunu duyan Dracula da teklifini kabul eder ve kaybettiği güçlerini aramaya başlar. Hikâyemiz Lords of Shadow 2 içerisinde bu şekilde devam edecek. Şimdilik hikaye yapısı olarak sadece bunlar açıklandı.

Açıkçası hikaye benim pek ilgimi çekmedi. İlk oyunda bulunan maske parçalarını aramak, karımızı tekrardan hayata döndürmek ve dünyayı kurtarmak gibi görevler benim daha çok hoşuma gitti. Şimdilik açıklanan hikayeye baktığımda ise pek tatmin olamıyorum. Daha garip bir senaryo gelmesini beklerdim. İsterseniz biraz da oynayacağımız oyunun oynanış yapısından bahsedelim.

Önceki oyunda olduğu gibi tekrardan Dracula olarak bilinen Gabriel Belmont’un kontrolünü ele alacağız. Açık dünya türünde geliştirildiği için yolumuza çıkacak olan her yaratıkla dövüşmek zorundayız. Hiçbirine acımayın, hepsini yok edin. Ana silahımız ise Combat Cross yerine Blood Whip olacak.

Blood Whip’i Gabriel kendi kanından yaratarak kullanacak. Ayrıca Void Sword ve Chaos Claws’ı da Lords of Shadow 2’de kullanabileceğiz. Void Sword ile birlikte düşmanlarımızdan can çalabileceğiz. Bu özellik sayesinde savaş esnasında daha fazla hayatta kalma şansımız olacak.

Kameranın kontrolü bizde olacak
Saldırı tipi ilk oyuna benzeyecek yani God of War, Devil My Cry ve Dante’s Inferno tarzında savaşlar yapacağız. Ara sıra bizleri mini bosslar karşılayacak ve bazen büyük bosslarla da savaşacağız. Ayrıca ilk oyunda olmayan, bir sistemi de kullanabileceğiz.

Bu sistem kamerayı yönetmeyi sağlayacak. Kamerayı istediğimiz gibi hareket ettirerek, oyunu daha kolay bir şekilde oynayabileceğiz. Hikayenin önceki oyundan daha uzun ve daha sürükleyici olacağı söyleniyor. En azından ben, öyle olmasını umut ediyorum.


Seviyorsan git al bence
İlk oyundaki hikaye beni gayet içine çekmişti ve çok hoşuma gitmişti. İkinci oyunun hikayesi ise bana pek çekici gelmedi. Bakalım geliştiriciler söyledikleri gibi, olağanüstü bir hikayeyi bize sunabilecekler mi? Ben beklentimi pek yüksek tutmuyorum ancak bu türdeki oyunları sevdiğim için bu oyunu da oynayacağım.

Castlevania: Lords of Shadow 2, 27 Şubat’ta PlayStation 3, Xbox 360 ve PC platformlarına çıkacak. Eğer Hack and Slash türündeki oyunlar hoşunuza gidiyorsa ve ilk oyunu da severek oynadıysanız bunu da göz ardı etmeyin derim.
Google Plus'Paylaş
Haberler, Hileler - Videolar Trainer'ler bulunduran Web Sitesi
    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları